LinkedIn Reklamları

LinkedIn Reklamları

200 ülkede, 550 milyona yakın kullanıcı sayısıyla iş dünyasını ve profesyonelleri buluşturan en büyük sosyal medya ağı olan LinkedIn üzerinde reklam vererek siz de markanızı iş dünyasıyla buluşturun.

LinkedIn Reklam Formatları Nelerdir?

Sponsorlu İçerik
 
Sponsorlu içerik reklamları ile işletmenizin LinkedIn sayfasında var olan bir gönderinizi öne çıkarabilir ya da sıfırdan hazırladığınız bir içeriğinizi belirlediğiniz hedef kitlenizin LinkedIn haber akışlarında gösterebilirsiniz.
 
Metin Reklamları
 
Metin reklamları, LinkedInin yazılı metinler üzerine kurguladığı, reklam verme amacınıza uygun olarak hazırlanan metinlere 50×50 ölçülerinde görsel eklenerek yayınlanan reklamlardır. Linkedin metin reklam modeli ile hedef kitlenize kolaylıkla ulaşır ve mesajınızı etkili şekilde iletirsiniz.
 
Sponsorlu InMail
 
Sponsorlu InMail reklamları ile LinkedIn üzerinden, kişiselleştirilmiş mesajlarınızı, hedef kitlenizi kendiniz belirleyerek ve zamanını ayarlayarak doğrudan kullanıcılara ulaştırabilirsiniz. Sponsorlu InMail reklamlarında kullanıcılara masaüstü ve mobil cihazlarından okuyabilecekleri özelleştirilmiş mesajlar ile direkt olarak ulaşabildiğiniz için reklam etkinliğiniz de yüksek olacaktır.
 

LinkedIn Reklamlarında Hedefleme Seçenekleri Nelerdir?

 
 
Coğrafi Konum
 
Kullanıcıların coğrafi konumlarına göre hedeflenmesi LinkedIn reklamları için zorunlu tutulan alanlardan birisidir. Reklamlarınız, coğrafi hedeflemeleriniz doğrultusunda kullanıcıların bildirdikleri konumlarına ya da IP bilgilerinden çekilen konuma göre kitleye gösterilir.
 
Şirket Adı
 
LinkedIn reklamlarınızda belirli bir şirketin çalışanlarını hedefleyerek reklamlarınızın sadece o şirket çalışanlarına gösterilmesini sağlayabilirsiniz. Şirket hedeflemeleriniz kullanıcıların profillerinde belirttikleri en güncel işveren bilgileri doğrultusunda çalışmaktadır.
 
Şirket Büyüklüğü
 
Reklamlarınız için belirlediğiniz hedef doğrultusunda işletmelerdeki çalışan sayısına göre küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeleri hedefleyebilirsiniz. Hedeflemenizdeki işletme büyüklüğü kullanıcının en güncel işvereninin LinkedIn sayfasındaki değere göre belirlenir.
 
İş Unvanı
 
LinkedIn kullanıcılarının profillerinde yer verdikleri iş unvalarını hedefleyerek, reklamınızın amacına en uygun çalışan bölümlerine reklamlarınızı gösterebilirsiniz.
 
Yetenek
 
LinkedIn kullanıcılarının profil bilgilerine ekledikleri Yetenekler & Uzmanlıklar bölümünde paylaştıkları yetenek ve uzmanlık alanlarına göre reklamlarınızı hedeflemek istediğiniz uzmanlıklara sahip kullanıcılarla buluşturabilirsiniz.
 
Okullar
 
Belirli okullarda öğrenimlerini devam ettiren ya da mezun olan kullanıcıları hedeflemek istediğinizde kullanabileceğiniz bir hedefleme seçeneğidir.
 
Gruplar
 
Reklamlarınızın ulaşmasını istediğiniz hedef kitlenin katıldığı, katılmış olabileceği LinkedIn gruplarını belirleyerek hedef kitlenizi oluşturabilirsiniz.
 
 

  • Varien Galeri Görseli