Youtube Reklamları

Varien Digital ile YouTube reklamlarınızı doğru zamanda, doğru kişilere ulaştırarak rakiplerinizin önüne geçin.
 

Neden YouTube Reklamı Vermelisiniz?

 
Yüksek Erişilebilirlik
Youtube reklamları ile günde ortalama 1 milyar saat video tüketilen, dünyanın en büyük 2. arama motorunda 90 ülkeden, 1.5 milyar aktif kullanıcıya ulaşabilirsiniz.
 
Detaylı Hedefleme
Belirlediğiniz video reklam biçimine bağlı olarak anahtar kelime, konu, ilgi alanı, yaşamdaki önemli olaylar, demografik özellikler ve yeniden pazarlama gibi pek çok farklı hedefleme kriteri ile hedef kitlenizi belirleyebilirsiniz.
 
Verimli Fiyatlandırma 
YouTube TrueView reklamlarınızda yalnızca reklamınız en az 30 saniye izlendiğinde, bir harekete geçirici mesaja, karta veya tamamlayıcı banner'a tıklandığında ödeme yaparsınız. Bu sayede bütçenizi en verimli şekilde kullanabilirsiniz.
 
Detaylı Analizler ve Yüksek Dönüşüm
YouTube’un sağladığı detaylı veriler ve analiz imkanları ile reklamlarınızdaki izlenme, tıklanma, hangi kullanıcıların reklamınızın ne kadarını izlediği, videonuzu izleyen kullanıcıların nasıl etkileşime geçtiği gibi pek çok ölçüm parametresine ulaşabilirsiniz. Bu veriler ışığında da reklamlarınızda gerekli iyileştirmeleri sağlar, dönüşümlerinizi artırır ve bütçenizin verimli kullanılmasını sağlarsınız.
 

YouTube Reklam Türleri Nelerdir? 

 
Atlanabilir Video Reklamlar
Atlanabilir video reklamlarda kullanıcılar reklamınızı 5 saniye boyunca görüntüledikten sonra atlayabilirler. Bu reklam çeşidi videoların öncesine, içine ya da sonrasına eklenebilmektedir.
 

Atlanamaz Video Reklamları

Atlanamaz video reklamları, videolar oynatılmadan önce gösterilen reklamlardır. Kullanıcılar, 15+ saniyelik reklamınızın tamamını izlemek zorundadırlar. Bu reklam çeşidi videoların öncesine, içine ya da sonrasına eklenebilmektedir.
 
Video Ortasında Gösterilen Reklamlar 
Bu reklam türü, 10 dakikadan uzun videolarda kullanılabilmektedir: 10 dakikadan uzun videolarda, tıpkı TV programlarında olduğu gibi belirli aralıklarla reklam girilir. Kullanıcıların izledikleri videolara devam edebilmeleri için öncelikle reklamınızı izlemesi gerekmektedir.
 
Bumper Reklamlar
En fazla 6 saniyelik videolardan oluşan, kısa, etkili ve atlanamayan video reklamlardır.
Bu reklam türü mobil cihazlardaki izlenmeler için optimize edilmiştir. Kullanıcıların izlemek istedikleri videolara geçebilmeleri için reklamınızın tamamını izlemesi gerekmektedir.
 

Varien Digital’in Uzman Ekibi ile YouTube Reklamlarında Fark Yaratın 

Varien Digital’in YouTube reklamlarında uzman ekibi ile reklamlarınızı işinize en uygun hedeflemelerle, farklı cihazlarda, doğru zamanda, doğru yerde potansiyel müşterilerinize ulaştırabilirsiniz. Siz de Varien Digital ile marka bilinirliğinizi artırın ve işinizi büyütün!

  • Varien Galeri Görseli